Powered by Blogger.
RSS

org xsuka...jadi????

Assalamualaikum.......:) 

 alhamdulillah...masih diberikan nafas.....
ad something yang ak nak kongsikan........pasal org suka atau xsuka.......



hurmmmm bile berbicara tentang org suka.....
kite pun rse suka kan???yela......ad org suka ngan kite...selesa ngan kite...tapi ENGAT!...bukan suma SUKA kita....sebb len org len crenye *ni ak pegg dri dulu*.......ape mksud len org len crenya????......yela....contoh....ak ni....hurmmm...org selalu kte ak hepi gooooo lucky.....tapi bukan suma org suka hepi gooooo lucky...mungkin ad yg pada pandangan mereka ak ni ngade2 o isshhh! minah ni wat bising jer........tapi xpa.....kalo ak, ak trime je kalo org xsuka ak...its up to u *sebb xsuma org pun suka ko*...hehe..so?? benda memang dah adat la kan........kadang3 org yg baaaikkk giler pun still ad org xsuka sebb ape???sebb PHD (perasaan hasad dengki)..........memg susah nak wat suma org suka kita...tapi persoalan yg ak nak timbulkan kat sni.........................
..kalo ad org xsuka kita.....ape kita nak wat???memg la kite xkesah *tapi org yg xsuka tue kesah* sebb mesti la die pun nyampah nak tgok kite kan????....ntah la.....kalo ak seng org xsuka....ak secare gear autonye pun ak xsuka die...tapi xbek kan mcm 2??????hurrmmm NTAH..................ni lgi stu persoalan....konon la org xsuka kite...perlu ke kite ubah dri kite supaya mereka2 yg xsuka ni jdi suka...oooo kite maintain ja sape diri kite????susah sebrnanya kalo dipikir blik......tapi kalo ak.....ak pilih to be myself.......kalo mereka ikhlas nak kwn ngan ak...trime la ak seaadanye......sme gak la kalo bercinte sekalipun..........xdak manisnye kalo kite cube kdi org len.......ape yg penting (*kerjasama!)......kasih pada yg ESA kite perlu risaukan.....bukan kasih manusia yg sememgnya mudah brubah.......TIADA DISKAUN untuk mengasihi ALLAH.......sebb kite tahu ALLAH juga tiada diskaun mengasihi hambanya.......
 wallahualam.......

p/s: saya fatin zahidah bt Abdul Aziz.....meminta maaf pada sape2 yg prnah terluka ngan kata2ku atau sikapku.......ak xdak niat pun tuk wat korang nyampah kat ak :))....niatku cuma satu.....nak bina n kukuhkan ukhwah antara kita.......:))


SEKIAN :: HABIBI ZAZA::

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

NoRm@H said...

ambil yang jernih buang yang keruh...(^_^)

Post a Comment